2013. november 4., hétfő

Színes karperecek. Egyre több és több

Elkezdtem fűzni egy nagyon jó kis karkötő mintát, amit az artfire.com-ról vásároltam. Bele is tört a fogam, de sebaj, ami késik az nem múlik.

Lett ugyanebből viszont egy teljesen másik ötlet és másik karkötő. Eddig hármat gyártottam (plusz egy, ami sajnos a bontóban végezte) - de szó szerint gyártásról van szó, mert nem nagyon sikerül abbahagyni :)
Időm ugyan nincs, de majd azért jön még egy negyedik, ugyanis a párban levőhöz szeretnék egy harmadik fajtát, aztán majd lehet őket együtt hordani.
Na így állunk, karperec karperec hátán, nem is értem per pillanat, mit akartam én eddig a kapcsos karkötőktől... :D Aztán persze lecseng majd ez is, mert vannak nagyon pöpec kapcsaim ám.





1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...