2013. november 28., csütörtök

Pre-péntek

Ilyen nap természetesen nem létezik, még az eredetinél  hitelesebben kidolgozott heti bontás szerint sem, de muszáj voltam így keresztelni, mert nekem ma akkor is péntek van.
Valamikor délelőtt már egyszer megkíséreltem tudatosítani magamban, hogy ez bizony még csak csütörtök, de néhány órával később önkéntelenül a holnapi menetrendet kezdtem alkalmazni a holnapi feladatokkal. Ez egyrészt kicsit megijesztett, mert hát ennyire hülye csak nem lehetek (de), másrészt viszont tök jó, mert nekem ezen a héten két péntekem is van, amit amúgy nagyon szeretek :)

Valószínűleg bejátszik a dologba, hogy a határidős teendőkkel végeztem - nevezetesen postára kerültek az Adventi Kalendáriumok (az érintettek holnapra várhatják) és holnap akár lábat is lógázhatoknék.
HA nem jutott volna eszembe, mennyi minden tervbe van még véve idénre, az idő meg már szorít így november végén...
...például ma (!) rájöttem, hogy nincs egy valamirevaló fotógalériám (és nem is szólsz, ejnye...). Márpedig hát ugye ez volna a minimum, ha már valaki ékszereket készít :D [irul-pirul]

Na de senkit nem érdekel a határidőnaplóm, mert ide gyöngy miatt jön a kedves Olvasó :) Mondjuk ezért sem ártana egy galéria, de ami késik, nem múlik.
Most viszont megmutatom (itt is), hogy mi készült - még szombaton.


Láthattad facén és hírlevélben is, de ennek a karkötőnek is dukál egy saját blogbejegyzés, tessék szeretettel fogadni :)
A minta a már nem kapható (délben zárult miki mókatára) Adventi Kalendáriumban található.

És azért is péntek van! (még néhány óra és úgyis igazam lesz...)


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...