2013. november 11., hétfő

A legvagányabb Mikulás evör

Természetesen tetovált és orosz :D

Gondoltam mintát hozok mára, mert már nagyon régen volt; meg aztán jön a karácsony és társai.
Elöljáróban: főprofil ide vagy oda, én még életemben nem szenvedtem ennyit mintatervezéssel, mint ma :)
Már ugye az ötletelés részére gondolok, ez a tevékenység körülbelül két és fél órámat emésztette fel a napból (színtiszta pazarlás) és 0 azaz nulla eredménnyel álltam fel a tervezőasztaltól (ami nincs is, mert sima íróasztalom van és kanapén szoktam tervezni. na de mindegy)

Aztán valószínűleg a kínlódás tetőfokán átlendülhettem a holtponton, vagy megijedtem a nagyon furcsa formájú krumpliktól a konyhában, amiket nekem kell megpucolni, (vagy mégis hatott végül a töméntelen mennyiségű kávé?!) mert azonmód vissza is ültem és megszületett idei első karácsonyi mintám (vagy decemberi aktualitású, mondjuk inkább így), mely elég beteg, viszont egy ilyen mértékben ihlethiányos napon mégiscsak büszkeséggel tölt el :)

Az öt legenda mese megvan? Akkor te is értékelni fogod :)



30 színből áll, tudom hogy picit sok, de aki ezt megfűzi, az amúgy is bármire képes ;)
Számozott, letölthető pdf itt:
http://bigyibogyo.com/gyujtemeny/karacsony/peyote/naughtynice.pdf

Jobb oldali sávban pedig a mini mikulásra való kattintással az összes eddigi bigyibogyós karácsonyi minták gyűjteményébe botolhatsz (mindjárt felkerül ez is).
Jó szórakozást! :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...