2013. szeptember 10., kedd

Tavaszi hajókormány ősz típusnak

A mai művem minimum fura.

Gondoltam, ironikus leszek és az ősz ellenére én most egy tavasz nevű mintát fogok fűzni (Mu Printemps).
Sehogy nem boldogultam a mintával, vagy ötödjére kezdtem neki újabb színekkel, mire végre eltaláltam azt a koktélt, amire könnyű szívvel rámondtam az áment.
Itt damilproblémák kezdődtek, képtelen voltam eltalálni azt a hosszt, amiből kijön egy virág.
A harmadik virág végénél elfogyott a barna gyöngy. A karkötőről le kellett mondjak, így ebből a barnás színösszeállításból jobb híján készítettem fülbevalót. Lebontani nem akartam, mert akkor még úgy gondoltam, hogy ez a szín tök jó ezekhez a virágokhoz.
A karkötő nem ugrik, újra színkeverésbe fogtam. (haha. Itt már azért kezdtem picit ideges lenni. Tele vagyok használhatatlan virágokkal.)

A legújabb verzió nagyon dögös, eddig a legjobb, viszont még nincs kész. Azonban megmutatom a barna fülit.
Namost... Nem tudok elmenni fölötte, hogy még nem hunyorítva is hajókormányra emlékeztet.

Szóval csak matrózoknak, ilyen többet nem lesz :)



A virágok hajókormányok közepében selyemfényű vanília superduók láthatók (gyönyörűek *.*) 
A fotózáson Luca cica is részt vett - már lassan fizetést kell neki adnom a modellkedésért :)



4 megjegyzés:

  1. Szerintem szépek. Nem is hajókormány.... Igazi őszi fülbevaló!

    VálaszTörlés
  2. Semmi hajókormányt nem látok benne...csodaszép őszi virág!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Nincs köze a hajóhoz. Egy csodás virág.

    VálaszTörlés
  4. A formáját nézzétek, szerintem meg hasonlít a hajókormányra

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...