2013. szeptember 17., kedd

Starburst fülbevaló

No ezek a Rizo gyöngyök nem lesznek a kedvenceim. Borzasztóan öntörvényűek, arra állnak, amerre ők akarnak, ami nyilván véletlenül sem esik egybe azzal, ahogy én akarom, hogy álljanak.
Pont mint a hajam. A különbség az, hogy a hajam önállóan képes vállalhatóan kinézni egészen addig, míg ki nem szagolja, hogy frizurát akarok csinálni. Nem is szoktam.


A minta egyébként nagyon hálás - gyors, látványos. Kezdőknek való, így a rekordsebességű motiválódás reményében akár első munkának is ideális.
Ha elbírsz a Rizókkal :P

Az eredeti minta ITT, én picit változtattam rajta.
Amúgy a színösszállításom tök jó, nem? :)

2 megjegyzés:

  1. Csak ebben a mintában nem állnak meg a rizzok...szerintem senkinek, nem csak Neked....van olyan minta amiben tökéletesen működnek.Szóval nem Veled van a baj!A színek valóban nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  2. Ez a minta nekem is nagy kedvenc! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...