2013. szeptember 30., hétfő

Fekete-rózsaszín karkötő

Nagyjából 8 éves korom óta nem én vagyok a rózsaszín leglelkesebb rajongója (bár középsuliban volt egy igen ciki mértékű kampányszerű rózsaszín fellángolásom).
Persze az ellenérzések mérsékl elmúltak, mióta napi szinten fűzök, mert közben rájöttem, hogy ez is ugyanolyan csodálatos szín, mint az összes többi és nagy lehetőségek vannak benne. Hordani nem nagyon szoktam, mert szerintem nem áll jól nekem, viszont nagyon szeretem fűzni - egészen terápiás hatása van néha.

Ez a mai művem viszont nagyon, de nagyon bejön! Persze a fekete is sokat dob a dolgon, de szerintem egy egészen hatásos színösszeállítása lett ez a Mu féle karkötőnek.



Ebben a lenyűgöző időjárásban (meg még hétfő is van) nem nagyon tudok értelmes képeket lőni, de többnyire látszik a lényeg :)



Luca cica napi egyensúlygyakorlatát is megtekinthetjük :)


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...