2013. augusztus 16., péntek

Vörös és fekete kristály fülbevaló

Eredetileg valami mutatós kis szalmagyöngy mintát kerestem (mert a peyote-on túl is van élet ;)
Még Anyukám gyöngyözős korszakából maradt szép irizáló sötét színű szalmagyöngy és valahogy kedvet kaptam hozzá, hogy összedobjak belőle valami szépet.
Nemigen találtam egyelőre semmit, ami igazán megfogott volna, aztán el is kanyarodtam a témától és találtam egy tök más mintát, ezt itt:

http://biser.info/node/343557

Crystal Square a neve, ha jól sikerült kibogarásznom.
4 mm-es Swarovski bicone kell hozzá és 11/0-s kása, én Toho matt feketét használtam, az aljára pedig csiszolt fánkot.
Végtelenül egyszerű és gyors művelet elkészíteni és legalább ennyire látványos a végeredmény. Bár ami azt illeti, a fotók nemigen adják vissza az eredeti látványt, akármit csinálok velük.




Szóval az egyszerű-de-nagyszerű kategória mai győztese a Crystal Square (minta még egyszer itt: http://biser.info/node/343557) én meg most továbbállok szalma mintát keresni :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...