2013. június 12., szerda

Örvény

Minta következik kérem szépen, nem is egy.

Olyan ötletem támadt a minap, hogy örvény mintát kéne fűzni. Az örvény vagány, lendületes és ellenállhatatlan - vagyis pont olyan, mint a tökéletes ékszer.
Fűzés előtt persze tervezni kell. Próbáltam többféleképpen is, hogy az a bizonyos örvényes lendület tényleg első pillantásra feltűnő legyen, így született három minta is.

Végül a zöld-fekete verziót készítettem el, szórt arany pettyekkel és egy csipet swarovski kristállyal bolondítottam.





A másik kettő minta pedig egy piros és egy türkiz változat.




Számozott minták

Zöld-fekete számozott útmutató: http://bigyibogyo.com/mintak/zold.orveny.pdf
Végül a türkiz örvény számozott mintáját itt találod: http://bigyibogyo.com/mintak/turkiz.orveny.pdf

Ugye érzed már a tavaszt? ;)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a mintákat! Nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  2. ha választani kéne nekem is a zöld változat tetszik a legjobban...nagyon jók benne azok az elszórt arany pötyik!Éppen annyi van belőlük, amennyi kell!
    Szuper!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...