2013. június 30., vasárnap

Napsütötte square - mintával

Nincsen még kész, de megmutatom azért, mert mintát azért hoztam hozzá.

Tudod van az a technika, hogy négyszögletes szövés. Találtam a minap egy jó kis videót (angolul magyaráz, de nemigen okozhat problémát, mert nagyon szépen látható minden), ebben elmeséli és megmutatja a gyöngyfűző lány, hogyan kell négyszögletes szövést szaporítani.

Itt tudod megnézni: http://www.youtube.com/watch?v=_bUaVCj4kGA

A négyszögletes technika (square) egyébként akkor jön jól, amikor nincs szövőkereted, de mégis szeretnél gyöngyöt szőni - a végeredmény ugyanúgy néz ki. Pontosabban nekem nem egészen, inkább reluxaszerűen állnak a gyöngyök, de tetszik.

A lényeg, hogy úgy rákívántam a technikára, hogy - bár nem szaporítok most - de terveztem egy kis mintát és neki is veselkedtem. Egyébként hihetetlen, mennyire tettre ingerlő azt nézni, ahogy más dolgozik :D

Na mutatom már, mutatom:



Na valami ilyesmi lesz.


Minta is van:

Bár lényegesen lassabban halad, mint a gyöngyszövés technika, mégis jobban tetszik. Ne kérdezd, miért...
Az is igaz, ha valaki úgy választ mintát, hogy minél gyorsabban kész legyen, az már régen rossz ;)


JÁTÉK

Ha minden igaz és nem krepál be az internetem vagy nem törik fel az oldalamat, esetleg nem árt meg a gombapörkölt, akkor holnap indul a játék-játék :) Gyere játszani! 
Elsősorban a játék öröméért, de persze lesz nyeremény is. Egy feltétele lesz a dolognak: legyél feliratkozva a hírlevélre, ha még nem tetted meg.


Majd részletezem ám hamarosan, addig is hangold magad boszorkányosra, mondjuk egy tündéri fekete macska mintával!

A kép mögött megtalálod a számozott mintát:




1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...