2013. június 25., kedd

Hímzett táskadísz

Eredetileg fülbevalónak szántam, de ez már az én ízlésemhez képest is olyan brutálnagyra sikerült, hogy átkalibráltam táskadísszé.
Hogy kicsit pontosabban fogalmazzak, 5 és fél cm a korong átmérője. Namost viszonyításképpen: a kerek peyote fülbevalók, amiket szoktam fűzni, 4 cm-esek, ami szerintem tökéletes méret (bár vagytok néhányan, akik szerint ez már nagy :P ). Ez a farmerből készült dísz pedig még másfél centivel nagyobb - hát kipróbáltam azért tükör előtt, de nem okés.


Mint említettem fentebb: farmer az alap. A hátsójáról nem készítettem képet, de fontosnak tartom megemlíteni, hogy nincsenek hímzésmaradványok-csomók és minden idekapcsolódó kulisszatitok rajta, amire senki nem kíváncsi, mert hímzés után varrtam össze a két farmerkorongot.

A minta saját tervezésű - ezt a két színű fonalamat már párosítgatom egy ideje gondolatban, mert szerintem nagyon jól mutatnak együtt.
Ha tudod, miféle bájolással lehet a farmert rávenni, hogy ne rojtolódjon hímzés közben, tárt fülekkel hallgatlak.

Az ötletet egyébként a friss Praktika (2013.július) magazinból szedtem, ebben a számban készítettek most farmer ékszereket meg miegyebet és meginspirálódtam :) 
Bár az enyém teljesen másmilyen, meg hímzett is. Meg nem is ékszer... 
De majd lesz az is!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...