2013. május 9., csütörtök

Bagolymintás gyöngyszövés karkötő

No, arra gondoltam, hogy már hihetetlen régen volt, hogy mintával jelentkeztem volna, az meg még régebben, hogy gyöngyszövés mintával, az meg legrégebben, hogy baglyossal (huh, kezdek belezavarodni a mondatomba).
Arra akarok egyébként kilyukadni, hogy hoztam egy gyöngyszövés mintát, amin jobbra-balra tekintgető szíves hasú baglyok sorakoznak, a bagolyrajongók nagy örömére.


A színek száma nyolc, a háttér Jet Black Matte (DB-310), a többit árnyalatot rád bízom.

Tudtad, hogy a bagoly állítólag nem túl értelmes állat? No ez azért baromság, mert ha rákérdezel a mihez képest-re, máris ott a válasz, hogy épp annyi esze van, amennyi elég volt idáig kihúzni az evolúciós csetepaté közepette. Mint minden más állatnak, beleértve az embert is. Mondjuk mi már picit túllőttünk a célon szerintem.
Filozófiaórának vége, uff én szóltam :)

7 megjegyzés:

  1. No én aztán nem értek a gyöngyszövéshez..de ez nagyon cuki lett...imádom a szemeiket...hi.hi.hi

    VálaszTörlés
  2. Haláli cukik ezek a baglyok!

    Véget ért a játék nálam, megvan a párod, nézz be!!:)

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon cuki én is elfogom készíteni anyukámnak.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szeretnék kérni egy kis útmutatást az elkészítéséhez, ha lehetséges :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...