2013. január 16., szerda

Technikai útmutatók reloaded

Már a blog indulása óta irkáltam én technikai útmutatókat és egy időben meg is lehetett találni összegyűjtve az oldalsávban ezeket, aztán valami agyi rövidzárlat miatt megváltam a gyűjteménytől. A leírások persze megmaradtak a blogbejegyzések között, de a hozzáférés bonyolultabb lett, főleg ha valaki nem törzsvendég itt nálam.

A karácsony előtti véleményjátékban többen is jelezték, hogy hát jó vóna mégis, ezt a nézetet osztom én is, így újra összegyűjtöttem az összes technikai leírást, amit eddig készítettem és remélhetőleg majd bővülni is fog a készlet az idők folyamán. Hogy milyen tempóban vagy rendszerességgel, azt nem tudom megmondani, mert teljesen spontán módon szoktam ráfüggni egy-egy technikára és főként ilyenkor érzek késztetést leírásírásra.

Az oldalsávba raktam egy baglyos képet, erre kell majd kattintanod, ha el szeretnéd érni a gyűjteményt.


Elsősorban kezdőknek és középhaladóknak ajánlom, ha profi vagy, akkor valószínűleg nem fogok újat mondani. Főleg persze a peyote-technika csínjával-bínjával van tele, mert letagadni se tudnám, hogy ez a kedvencem, de megtanulhatsz gyöngyöt szőni, megtalálod a gyöngyhurka horgolás hogyanját és van egy csipetnyi raw (right angle weave) technika is.

Téma szerint vannak csoportosítva a dolgok, tehát például a peyote alá kigyűjtöttem a sima páros peyote-tól kezdve a fogyasztás-szaporításon keresztül a peyote háromszögig mindent, amit eddig írtam útmutatót. Mindenhez van fotósorozat is, remélhetőleg használható, bár információim vannak biztos forrásokból, hogy többen ezen leírások alapján tanulták meg a dolgokat ;) 
Ezúton is nagyon köszönöm még egyszer a kedves visszajelzéseket :)

A link így néz ki: bigyibogyo.com/technikai-utmutatok
Kívánom, hogy használd egészséggel és legyen hasznos a számodra.
A linken belül a zöld szövegekre kattintva jutsz majd el a kívánt technikai leíráshoz, vissza ide a blogba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...