2013. január 17., csütörtök

Pentagram minta Odaát rajongóknak

Vagyis nekeeem :P

Az Odaát-fanná (Supernatural) válásom története úgy indul, hogy egy szép novemberi napon igen nagy nyűglődésemben nekiveselkedtem Leiner Laura Szent Johanna gimi című regénysorozatának és ezzel meg is szűnt a nyűglődés elég hirtelen. Hatalmas riszpekt a szerzőnek, ritka jól szórakozom a könyvön. Hagytam belőle egy kicsit, mert egyelőre még nem tudom feldolgozni a gondolatot, hogy elfogyott. Majd ha megjelenik márciusban az utolsó rész, akkor folytatom, úgysem bírnám cérnával a kíváncsiságomat visszafogni - mindezt úgy, hogy a középsuli nekem már azért odébb van (30).

Hogy ennek mi köze van az Odaáthoz? (hehe) Nagyon egyszerű, az egyik szereplő csajszi ezt a sorozatot nézi maratonban a barátnőjével, de csak kettesben, mert egyedül parás a dolog. Na gondoltam, ez pont Mártikának való lesz és milyen igazam lett. Előtte nem hallottam róla, mert nem nézek tévét.
A nagy magyar filmismertető oldal szerint akciósorozat, ez csak részben igaz, inkább misztikus thrillernek mondanám. Ez a kategória pedig nálam a dobogó első három helyét egyedül simán betölti és csak negyedik helyen szerepel a pszicho-horror. Hát ez van... "Az ilyen perverzióknak biztos van valami latin nevük". (mondat ebből a könyvből)

Most ott tartunk, hogy karácsony és szilveszter között meghitten felzabáltuk az első három évadot és a negyedik felét. Kis szünetet kellett tartani (ezalatt elvonási tüneteim voltak), mert gondok akadtak a beszerzéssel, de miután ez megoldódott, máris átlibbentünk az ötödik évad feléig.
A zenei felhozatal első osztályú, a műfaj - mint már említettem - tökéletes. A legviccesebb, hogy mivel gyakorlatilag mindent máshogy írtam volna meg a forgatókönyvben, ezért sorozatban lepődök meg (kellemesen!) a történteken, ami folyamatosan inger alatt tartja az agyamat. Sorozatoknál azért ez ritka.

Ja, hogy a sztori... Nem lövök le semmilyen poént, mert én sem szeretem a spoilert. Démon- és szellemvadászatról van szó, ennél a nanodióhéjnál többet nem mondanék, mert ha nézed, akkor már úgyis rajongó vagy; ha szereted az ilyesmit, úgyis elkezded majd nézni és rajongó leszel; ha nem szereted, akkor úgyis a falnak beszélnék borsót.
No, az első csoportnak (nézed és rajongó vagy) hoztam mintát nagy szeretettel :) Pontosabban kettőt.
Átkutattam pár képet, mire találtam használhatót, ami beazonosítható és nem lenne a végeredmény butuskán csöpögős (Sam-es-Dean-es karkötő pl.).

A srácok démon-távoltartó pentagramos tetkója lett a befutó.




Méretüknél fogva leginkább kulcstartónak alkalmasak. Azért lett végül két minta, mert először megcsináltam a kereket, aztán rájöttem az aznap esti maratonon, hogy a valóságnak inkább megfelelnek az ötágú lángok. Szeretem a hitelességet, megcsináltam ezt is, viszont a kereket nem volt szívem szanálni, úgyhogy lehet válogatni.

A méret tekintélyes lesz: 6,3 cm x 5,7 cm. Ez az ötszög alakúra vonatkozik, le tudtam mérni, mert ezt fűzöm épp.
Jó mulatást a fanoknak ;)

4 megjegyzés:

  1. Még egy Supernatural-fan jelentkezik :D Tök jó a minta, sosem jutott volna eszembe hogy gyöngybe öntsem... Nagy vagy sem, azt hiszem fülbevalóként fogom hasznosítani... :)

    VálaszTörlés
  2. Hát én bevallom nem ismerem a sorozatot...de sikerült felkeltened a kíváncsiságomat iránta :-) Minták, így szuperjók! Köszii! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis minta....bár nekem a kerek jobban tetszik! Köszönet érte!

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy tetszik nektek! :) Kinga, esetleg próbáld meg 15/0-s gyönggyel, úgy nem lesz olyan brutálisan nagy. Üdv a klubban :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...