2013. január 20., vasárnap

Bálint-napi szíves minták tára

A szíves minták tematizálása következik. Ahogy ígértem, összegyűjtöttem a tavalyi Valentin-napra szánt mintáimat. Ezek között van peyote, gyöngyszövés, peyote háromszög, horgolt gyöngyhurka, peyote hurka, valamint fülbevaló minta is, ez egy szív alakú "freeform" peyote mintát takar.
Egy külön oldalon összegyűjtöttem az összeset, és mint legutóbb a technikai útmutatókkal kapcsolatban, szintén kitettem az oldalsávba - a bagoly alá :) -, a nagyon vagány és cseppet sem giccses szíves képre kattintva tájékozódhatsz a régi-új szívdobbanásokról (asztaaaa, milyen romantikus tudok lenni :D).



Ma hizlalom kicsit a csapatot, mert hoztam ismét szíves mintát.
Medálnak szánom, de persze elkészítheted fülbevalónak is, ha úgy jobban tetszik, nem fogok megsértődni :)



Ez a szív a legutóbbi szíves peyote karkötőhöz illik, úgyhogy akár szettet is készíthetsz belőle.

Színkódjai:
Őszívsége elkészítésének módja igen egyszerű, hasonlít a kerek peyote medálok elkészítéséhez, erről írtam már itt: Kerek medál útmutató.
Fogyasztásról van szó, ezek elsajátíthatók a linkelt leírásból, ha még nem csináltál ilyet. A fűzést elkezdeni itt érdemes, hogy a szaporítást elkerülhesd:



A különbség az útmutatóhoz képest - már ugye a formát leszámítva - az, hogy ezúttal páros peyote-ról van szó, így egyszerűbb a dolgod.
Jó szórakozást hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...