2012. december 2., vasárnap

Virágmintás peyote medál ősz típusúaknak

Mégpedig kerek peyote medálról van szó.

Mintát most nem mutatok, mert a hírlevélben is hozzá lehet jutni, sőt ott a többi évszaktípusnak való színváltozatokat is elküldöm levélben. Szóval ha tetszik, akkor iratkozz fel és el tudod készíteni :)

Ez volt a reklám helye, most pedig mutatom a képeket:



A kis fityegőt igyekeztem színben passzoló bigyókból és gyöngyökből összehozni, úgyhogy van közte gyöngyházfényű zöld teklagyöngy,  lila méhkas alakú fából készült gyöngy - ezt nagyon szeretem. 
Két világoszöld swarovski kristálygyöngy és egy saját készítésű horgolt bogyó is szerepet kap a réz szerelőpálcán. 
A horgolt bogyó szó szerint saját készítésű, mert magát a golyót is én készítettem levegőn száradó gyurmából - ha ilyet készítesz, ne felejtsd el a járatot beleszúrni fogpiszkálóval még száradás előtt, csak szólok ;) Aztán pedig behorgoltam hímzőcérnával.

Ilyen lett a végeredmény, nekem nagyon tetszik - nem azért, mert én csináltam, hanem mert nagyon szeretem a zöldet is meg a réz szerelékeket is, ezen kívül a fa alapanyag és a swarovski gyöngyök, kristályok szintén nagy kedvenceim. Ez a darab konkrétan pedig nagyon alkalmas egy hétköznapi melós, de csinos városi öltözethez.

PEYOTE MINTA



Mégiscsak Mikulás lesz a napokban, úgyhogy van minta is :) Kacsa van rajta, gyerekeknek kiváló, a mikulássapitól pedig még alkalmi is lett a madár.


Jó szórakozást hozzá :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...