2012. december 12., szerda

Angolkocka és kókuszkocka

Úgy kockáztam ki a dolgokat, hogy jut mára peyote minta is és sütirecept is.

Kezdem a peyote mintával, mert az saját :)
A bizonyos kötött mellény-mintára gondolok angolkocka címén, tudod az a klasszikus rombuszos. Szerintem jó kis téli hangulata van. Kismillió színben el lehet készíteni, én most barnában álmodtam meg, de ha ez nem a te színed, akkor majd változtatsz rajta.


A kókuszkocka receptjét itt találtam Chef Viki blogjában: 


Meg is sütöttem, a csokiba-kókuszba panírozást is elintéztem egy közbeiktatott boltbaugrással (nekem valamiért nem volt elég az előírt kókusz meg kakaóöntet :)
Ilyen lett:



Nem ennyi lesz belőle, a fenti képen látható tepsi csak a fele nagyjából.
Annyira nem szépek, mint Vikié, mert nem vágtam őket olyan helyes kis egyforma kockákra, de ízre kiváló :)

Mindenképpen azt ajánlom, ha szoktál sütögetni ezt-azt, akkor ne hagyd ki ezt sem, mert köze sincs a bolti kókuszkockához. Vagy inkább fordítva mondom: a boltinak nincs köze ehhez a csodához. Ha épp fogyókúrán vagy (hagyd a fenébe, inkább mozogj sokat ;), akkor ne csináld meg, mert úgysem lehet neki ellenállni.

Karácsonyi ajándéknak tökéletes, most úgyis kezd szokásba jönni, hogy gasztroajándékokat adnak az emberek egymásnak karácsonyra. Nekem tetszik ez a tendencia, főleg azoknak jó ötlet, akik egyrészt szeretnek sütni-főzni, másrészt nem nagyon tudják eldönteni, mi legyen az ajándék, mégsem akarják lerendezni a dolgot egy üveg piával.
Ráadásul olcsó, személyes, saját készítésű és tuti örömet okozol vele ;)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...