2012. november 6., kedd

Béka és játék

Na egy szusszanásnyi időt teremtettem és benéztem kicsit blogolni :)

Hoztam mintát is - ez most egy olyan csak úgy minta, láttam valahol picit más verzióban - nem mintaként - és egész egyszerűen muszáj volt belőle gyöngymintát készítenem. Gyöngyszövés mintáról van szó, békát ábrázol.
A magányos béka az eredeti minta utánkövetése, ebből csináltam egy karkötő mintát is, ez látható lentebb.




Remélem, tetszik :)

Más téma:

JÁTÉK
Különleges ajándékért peyote rajongóknak!

Ha feliratkoztál a Bigyibogyó hírlevélre vagy a Bigyibogyó követője vagy a facebook-on, akkor már találkozhattál a most induló nyereményjátékkal. Ha még nem vagy feliratkozva vagy nem vagy követő, akkor most neked mondom, hogy: játék-játék-gyere-játszani!

Mi a teendőd? - ha még nem neveztél

  • Ha még nem vagy feliratkozva, tedd meg ezt itt: http://www.bigyibogyo.com/hirlevel/
  • Hamarosan - a Színes levelektől függetlenül, melyeket az imént linkelt feliratkozó oldal ajánl - fogsz kapni egy email-t, melyben kapsz néhány instrukciót, hogyan vehetsz részt a játékban. Persze megkapod majd a Színes leveleket is :)
  • Ha szeretnél játszani, mindezt november 11. előtt tedd meg, ugyanis november 11. éjfélig kell majd elküldened a nevezésedet a levélben megadott email címre.
  • A nevezés keretei között véleményt kell majd nekem küldened a Bigyibogyóról (bármi, ami eszedbe jut), építő kritikákat is szívesen fogadok. Ha nagyon-nagyon friss vagy még itt, akkor is nevezz bátran, mert az első benyomás is nagyon fontos - főleg, hogy bő egy év Bigyibogyózás után nekem már semmiképpen nem lehet első benyomásom :D
  • Nemsokára azt is elárulom, hogy mi a nyeremény, melyet kisorsolok a nevezők között, egyelőre csak annyit súgok, hogy jelenlegi és leendő peyote rajongóknak nagy boldogság lesz és köze van a karácsonyhoz :)
  • FONTOS: nem küldök spamet! Ha nem kéred tovább a Színes leveleket vagy a játék kapcsán kapott leveleket, mindegyik alján le tudsz iratkozni.
  • SZINTÉN FONTOS: Annak ellenére, hogy nem küldök spamet, elképzelhető, hogy a levelező rendszered kiszűri az üzenetemet - ha nagyon nem jön a várt levél, nézz körül a spam mappádban!
A játék már javában folyik, úgyhogy kaptam már üzenetet bőven - sok szépet és jót, valamint több hasznos tanácsot! Egy kicsit most tudom kívülről is nézni, amit csak belülről látok :)


Szóval várlak szeretettel játszani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...