2012. október 9., kedd

Vörös és fekete csepp fülbevaló

Peyote technikával

És már itt is vagyok a következő mintával a mintás héten (ez a hét az :)

Nekem elsősorban ez a minta fülbevalóként tetszene, de sokan nem szeretik a "túl nagy" fülbevalókat, ha Te is ebbe a táborba tartozol, akkor medálként ajánlom.

Peyote technikával készítendő a minta, ugyanúgy kell kezdeni a fűzést, mint az eddigi kerek alakú mintáknál, a keresztben legszélesebb résznél, páratlan peyote technikával, utána alul-felül fogyasztani.

A színösszetétel miatt ez az ékszer is bátran megfelel halloween-partira mondjuk, viszont nem csak oda, hiszen nem ábrázol tematikusan semmi kapcsolódót.


Így néz ki elkészítve.
Bár említettem, hogy "méretes fülbevaló" párti vagyok, ennek ellenére medálnak fűztem meg a mintát, spórolok a matt fekete delicámmal.
Naná, hogy sikerült gyöngyöt is borítanom, már elég régen volt az utolsó ilyen esemény, esedékes volt a mai. Persze a piros gyönggyel történt az eset, mert ennek nem emlékszem a kódjára - minél dühítőbb legyen, ha idő előtt elfogy és közben tudom, hogy van a porszívó gyomrában is egy adag :D
Most egyelőre csak a kanapé-résben van az a bizonyos adag, mert bár már kifejtettem egyszer, hogy szigorúan tilos kanapén gyöngyöt fűzni, megszegtem a saját tapasztalaton alapuló saját szabályomat. (úgy kellett, káposztába hús kellett)

A medál hosszában hat centi szerelőkarika nélkül, keresztben a legszélesebb résznél négy centi.
No megyek kanapé-rést bányászni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...