2012. október 1., hétfő

Nemsokára megint Halloween

Tavaly ilyenkor itt voltál már? :)
Ha nemleges a válasz, akkor bizony előfordulhat, hogy a következő mintákat nem ismered.

Ránéztem a naptárra - és azt láttam, nemsokára megint Halloween van, mégpedig egy szűk hónap múlva. Bár én nem szoktam ilyenkor partizni, és nekem inkább szól az október vége-november eleje a halottak napjáról, mint az amcsik csokivadászatáról, azért a téma gyöngyfűzés minták szempontjából igen hálás.
Még tavaly ilyenkor terveztem néhány Halloween-re való mintát - egy ideig külön mappában kint is volt a menüsorban, csak aztán változott is picit az elrendezés meg ugye lejárt a szezonja.

De mivel a gyöngyminta nem romlandó, (kivéve persze a Halloween 2011 feliratú karkötő mintát, de ezt selejteztem is), ezért íme újra a válogatás, én meg addig is rárobbanok a témára, mert csípem a denevéreket meg a macsekokat.

Ha kattintasz a következő minta-megnevezésekre, rögtön a képre visz. A felső öt gyöngyszövés minta, az alsó öt ugyanezeknek a peyote minta változata.

Halloween

denevérek piros alapon
denevér telihold háttérrel
fekete macsek
töklámpás
rózsa


Halloween

denevérek piros alapon
denevér telihold háttérrel
fekete macsek
töklámpás
rózsa  (páratlan peyote!!)


Ha ismered már őket, akkor jó nosztalgiázást, ha még nem, akkor jó szórakozást kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...