2012. október 18., csütörtök

Denevéres peyote háromszög

Visszatértem :)
Ezalatt azt kell érteni, hogy egyrészt családlátogatásról, másrészt netközelbe. Hétfő reggeltől szerda estig abban a szerencsében volt részem, hogy netmentes életet élhettem, ezáltal neten végzendő feladatokat sem végezhettem; és meg kell mondjam, kifejezetten üdítő volt ez a kis szünet.

Újult erővel folytatom, ezért mintát is hoztam - bár már a mintás hétnek vége van - mégpedig denevéreset. Először nem voltam elégedett a peyote háromszög denevérmintájával, de mire összeraktam a három szeletet, arra jutottam, hogy határozottan tetszik.
Igyekeztem nem túl nagyra tervezni a mintát és végül a háromszög külső szélei negyvenöt gyöngy hosszúak lettek. Ez azt jelenti, hogy ha 11/0-s delica gyöngyből készíted, akkor kb. hat centis háromszöget fogsz kapni.

No, ilyen lett - piros alapon fekete denevér. Vagyis denevérek. Úgy látszik, nemigen tudok elszakadni ettől a vörös-fekete párosítástól, igen hatásos színkombinációnak érzem.
A szerintem legszebb ilyen színösszeállítású minta eddig, amit terveztem, itt található, ha esetleg még nem ismered:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_AiYZbMNaE9EergrVMi5RcjXbErQUu0NpffBUvnZHtYLPFOrJkUMBZOQ7NAiPTbeVlEalFutI4HTiCZ5By6DckYJlgcYTYh-tlvsJhxwzdjOfd9yPyL7UROFyXVIoiKgO0lmgETL_Obg/s1600/v%25C3%25B6r%25C3%25B6s%25C3%25A9sfekete.jpg

Peyote karkötő, de van neki gyöngyszövés változata is, ez pedig ezen a linken elérhető:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8wYoEOkNNlhoWA9O8XdkaWSOp5xpWsLkBcYalK1VP8V2wfBhqVys6bFo3DqHUbIrkVaFRxlAPCb5VkQ5aY67tBfqrJZO7jm4hVP9Z2CkC3179bFigJr2px8AZazZs2PIVGuyXhR7EbWI/s1600/v%25C3%25B6r%25C3%25B6s%25C3%25A9sfeketesz%25C3%25B6v%25C3%25A9s.jpg

Akár szettesíthető is a fenti peyote háromszöggel, ha úgy tetszik.
Végül, ha nem unod a kattintgatást és még nem tudod, hogyan kell elkészíteni a peyote háromszöget, akkor nézz meg hozzá egy leírást itt:
http://bigyibogyo.blogspot.hu/2012/01/peyote-haromszog-titok.html

No, remélem tetszik a denevér, jó szórakozást hozzá :)
Egyébként nagyon helyes állatok, mikor panelban laktam albérletben, beköltözött egy denevércsalád a panelillesztésbe az ablakunk mellé és egész éjszaka ment a csivit. Főleg mikor berezeltek az égzengéstől, na akkor volt ám rikoltozás :D A hajba kapaszkodós dologtól meg nem kell félni, mert hanta.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...