2012. szeptember 26., szerda

A kulisszák mögött

Eltűntem picit blogügyileg.
Ennek kivételesen nem a lustaság az oka, hanem egészen más :)

A helyzet az, hogy megnyílt a Kerek a világ kollekció rendelési lehetősége és bizony aki gyorsan-frissen világosodik meg, hogy neki kell ez a sok szép minta, az olyan ajándékot kap, ami van olyan jó, mint maga a termék (fotón kék borítós lemez a csillagjegyes aji, zöld a termék)


A konyhapultunk per pillanat így néz ki:




Nos, ez itt a tegnapi adag, ezek a csomagok holnap útnak is indulnak, már csak a borítékolás van hátra. Egy időre ismét felcsaptam irodai munkásnak, úgy látszik, csak nem úszom meg :)
Szakítottam egy kis időt magamnak és lekaptam ezt a pillanatképet, hogy megmutassam, ma nem vacsorázunk, mert nincs hol főznöm. Meg időm sincs... ennek kivételesen örülünk, megyek is vissza mindjárt csomagolni meg CD-t írni.
Üzenem Neked, ha tegnap rendeltél, hogy holnap átpasszolom a feladatot a postának, nincs már sok hátra és szaggathatod a borítékot ;)

Ha pedig még nem rendeltél vagy most hallasz először az egészről, akkor a részletekről itt tájékozódhatsz:
Kerek a világ.
Az ajándékos határidő holnap éjfél, úgyhogy ha gondolkodsz a vásárláson, akkor ne halaszd sokáig.


Mindenki, aki rendelt és érdeklődik: nagy öröm nekem, hogy ilyen sikere van a kis agyszüleményeimnek, köszönöm szépen, Lányok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...