2012. augusztus 7., kedd

Rózsaszín hangulat

Az én esetemben ez igen elgondolkodtató, mert a rózsaszínnek csak módjával vagyok rajongója, de az utóbbi napok mégis ennek a színnek a jegyében teltek.

Rózsaszín rózsaszín hátán, rózsaszín karika, rózsaszín csillagmedál és mályva (azaz rózsaszín) fülbevaló.


Még a tündérrózsa is rózsaszín :)


A felső képen középen látható fülbevaló mintája saját tervezésű, ha szeretnéd elkészíteni, akkor megvan a lehetőség, megtalálod a mintát itt:

http://bigyibogyo.blogspot.hu/2012/01/peyote-haromszog-zold-kacskaringos.html

No, most hogy három évre előre kirózsaszíneztem magamat, váltsunk témát, mert örömteli nyereményjátékok következtében ki lett fosztva a Bigyibogyó mókatára és itt is szeretnék gratulálni a kedves nyerteseknek :)
A nicekids gyermekszépségversenyek keretei között Rebeka és Bence megnyerték a horgolt cicákat. A facebook-on is látható a fotójuk ITT és ITT. Nem tudom, elég feltűnő-e, de két kiskölök bizony a nyereménycicákhoz öltöztek :)
Remélem, a cicák erősen szeretve lesznek, gratulálok a gyerkőcöknek még egyszer.

A kalocsai hímzett mobiltok is gazdára lelt végre a meglepetés mintatárral együtt, úgyhogy gratulálok az összes facebook-on szavazónak és Enikőnek, aki a mobiltok szerencsés tulajdonosa :)

Én is nyertem ám, mégpedig tapasztalatot, ugyanis a napokban megtanultam biciklizni!
Vagyis tanultam a minimális kerekezési tudományomhoz némi technikai bravúrt, ugyanis már nem csak egyenesen tudok menni, hanem kanyarban is éééés tudok fékezni! Ez azért különleges dolog nekem, mert mikor legutóbb (nagyon régen) próbáltam ezt a fékezés dolgot, akkor ütöttem el kisgyerekes nagymamától kezdve rózsabokron keresztül mindent és bár a rózsabokor nem tartott vissza attól, hogy tovább próbálkozzak, de az ártatlan emberek zaklatása kissé megijesztett.
Ennek következményeképpen ha jól számolok, kb. 15 éven keresztül nem is mentem semmi kerek forma közelébe, amit nekem kellett volna gurítani, gondoltam jobb megúszni az ön- és közveszélyes tanulási szakaszt.

Utálom viszont a tömegközlekedést és a menetrendet, úgyhogy legyőztem a vérzsibbasztó rettegést végre és nekiálltam biciklizni :)
Itt illik megjegyezni, hogy ezért köszönettel tartozom a páromnak, aki meggyőzött, hogy nem fog senki balesést szenvedni általam - többek között én sem - és úgy is a közelembe mert jönni, hogy bicikli volt alattam.
Az a helyzet, hogy roppantmód élvezem a kerekezést - a blogírás is látja kárát, ugyanis ha elkezdem, nem tudom abbahagyni. Viszont jó hír, hogy a tanulás és az új tudás élvezete nem kor kérdése. Bár a szomszéd gyerek elég érdekesen nézett rám, mikor első próbálkozásaimat tettem, gondolom nem látott még hasonlót sem.

Remélem, a youtube-ra azért nem kerültem fel - ha mégis, akkor jó szórakozást hozzá ;)

4 megjegyzés:

  1. jó biciklizést! a fülbid kifejezetten tetszik. régen én se szerettem a rózsaszínt de most már egyre inkább :)

    VálaszTörlés
  2. Óó, én is felnőtt fejjel tanultam meg biciklizni, tehát nincs reménytelen eset! :)
    Meert én igazán az vagyok. :) De a saját gyerekeim előtt nem éghettem, muszáj volt! :)
    Az alkotáshoz sok sikert, ügyes vagy! :)
    Ha van kedved, gyere játssz velem! Valamiért úgy érzem, nagyon jó kis történeteket tudnál mesélni!

    www.kiscsever.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen :) ez a játék tetszik, majd jövök valami sztorival :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Megtisztelsz.További ötletes fűzügetést és vidám kreatív nyarat.Éljen a természet és legyen mindig friss levegő. Ezt csak azért írtam mert jól hangzik és nem akartam kétszavas bejegyzést:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...