2012. augusztus 29., szerda

Kalocsai négyzet gyöngyszövés minta

És Béla átültetése.

Elkészítettem szerencsésen a gyöngyszövés változatát is a tegnapi peyote kalocsai négyzet mintának. Picit változtak a gyöngymennyiségek, de nem számottevően, úgyhogy azt most nem frissítem.


Már majdnem kollekciónak számít a kalocsai mintagyűjtemény :)

Ja igen, Béla.
Ez itt Béla:


Egész kicsi volt, mikor hozzánk került kb. két évvel ezelőtt, lakásavatós ajándékként. Meglepően jól érzi magát az üvegajtók előtt, ezért nő, mint a gomba. Volt már átültetve és ez egyáltalán nem volt régen, ezért is döbbentem meg, mikor nemrég észrevettem ezt itt:


Bélánk kihízta a cserepét, de nagyon durván, alul-felül jöttek kifele a kis gyökérkék. Mikor kiszedtem a cserépből, egy morzsa föld se maradt benne, annyira behálózta gyökerekkel. Szerencse, hogy észrevettem időben, mert tényleg nem számítottam erre és Béla nálunk családtag. Szomorúak lennénk nélküle.

Elmentünk hajtóvadászatra normális méretű, agyagból készült cserép után, mert ha nem muszáj, nem használok műanyagot. Egyáltalán nem egyszerű agyagcserepet találni, tele vannak a boltok a műanyaggal, nem is értem (mert ez műanyag!), ráadásul van mintázott mindenféle. brr. Végül az obiban találtuk meg az igazit, remélem, ez egy darabig már kitart :)

Végeredmény:



Bár most, hogy így nézem... Lehet, hogy egy év múlva megint ültetés lesz..

Egy kis blogajánló

Találtam egy nagyon helyes blogot, DoodlieSoftie néven és bár nem gyöngy, mégis muszáj megemlítenem, mert nagyon tetszik az ötlet és a megvalósítás is.

!Gyerekrajzok! alapján készít Emese gyakorlatilag változtatás nélkül plüssállatokat, ezáltal nagyon vicces és kedves lények születnek, nézd meg, érdemes :)
Kedvencem a teki meg a bagoly (nofene, ki gondolta volna :P )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...