2012. június 4., hétfő

A legkirályabb névtábla a faluban

A miénk :)

Szombaton születésnapja volt életem levegőjének, én meg általában olyan ajándékot szeretek adni, amitől leesik az ajándékozott álla úgy nagyjából a földig és a legmesszebbmenőkig el van ájulva újdonsült ajándékától. Ez nem is olyan önzetlen dolog, ha belegondolsz...
Ezenkívül persze legyen hasznos is, mert még egy porfogó senkinek se kell, de adjon többet és jobbat, mint más hasonló darab a kategóriában. Legyen szép, egyedi, személyre szóló és az illető személyiségét tükröző.
No szóval nem egyszerű teljesíteni a kritériumokat, néha nem is sikerül igazán, na de most... most szerintem beletrafáltam.

Titokban megsúgom, hogy nagyjából hasonló mennyiségben és minőségben fogom a cuccot használni, mint a szülinapos, ugyanis ez egy tűzzománc névtábla a bejárati ajtónkra.
Egyszerűen gyönyörű és tökéletes, és senki másnak nincs ilyen. Már csak azért sem, mert készítője, Boróka egyedi igények alapján készíti, minden táblára vágyónak mást és mást, teljesen személyre szabva.





Juj, most kiderült, hogy hogy hívják a nevünket.. :P

Készít gyönyörűszép ékszereket is, szintén tűzzománcból. De ne is hallgass rám, inkább nézz szét a Meskán, mert ott van a sok szép kincs:

http://meska.hu/Shop/index/1025

vagy az utcatábla blogon:

http://utcatabla.blogspot.hu/

Boróka, köszönöm még egyszer, hogy különlegessé varázsoltad a teljesen átlagos ajtónkat :) (Próbáltam moderálni magam, de nem megy, kimondom: nagyon tetszik a neved :) )

Van még örömködni való ok más is, mert végre sikerült lencsevégre kapnom a sünit, aki a kertünkben lakik. Eddig mindig meglógott, mielőtt beizzítottam volna a fényképezőgépet, de most én voltam a szemfülesebb. A macskák téli kuckójába vackolta be magát és többnyire száraz macskatápot eszik esténként, mikor senki se látja, úgyhogy igazi trónbitorló őkelme.


5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szuper ajándékhoz! Öröm ránézni!:)
    Nálunk is lakott 2 éve egy süni. Ő is imádta a száraz macskatápot.:)

    VálaszTörlés
  2. És a tejet is imádják. Lehet, hogy a sünik előző életükben macsekok voltak...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Márti, örülök, hogy sikerült megtalálni a tökéletes ajándékot, és külön öröm, hogy részese lehettem :) Puszi! Boróka

    VálaszTörlés
  4. Kedves Márti, örülök, hogy sikerült megtalálni a tökéletes ajándékot, és külön öröm, hogy részese lehettem :) Puszi! Boróka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszi! :) Nagyon szeretjük, a szomszéd néni is mondta, hogy szeretne :) Adtam neki elérési útvonalat.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...