2012. június 29., péntek

Első horgolt virágom - könyvajánlóval

Megint horgolok.
Új szerelem kezdődik az életemben, mégpedig a horgolt virágok iránt :)

Mindig csodáltam a horgolt virágokat, nagyon tetszik, hogy egy darab fonalból virágot lehet készíteni, ráadásul olyat, ami szakasztott mása az eredeti verziónak. Végre annak is elérkezett a napja, hogy időt szakítsak rá, úgyhogy elkészült első azáleám. Ezt  a virágot sajnos nem ismerem személyesen, azért választottam, mert a virágmintás könyvemben a kezdőknek való minták közül ez tűnt pillanatnyilag a leginkább hozzám közelállónak. De mindegyik sorra fog kerülni.




No, most a kétráhajtásos pálcákat alaposan begyakoroltam, a következő virágom még szebb lesz :)

Alul látható az eredeti modell, ilyennek kellene lennie ideális esetben. Az enyém azért ilyen kis fodros, mert figyelmen kívül hagytam a könyv tanácsát, miszerint vasaljam ki a virágot. Talán majd ha meglesz a huszadik is, beizzítom ezért a vasalót, de egy virág kedvéért most nem, arról nem is beszélve, hogy tetszik fodrosan is. A vasalás egyébként azon kevés házimunkák közé tartozik, amit ki nem állhatok és ezért nem is csinálom (de képzeld, mosogatni meg wc-t pucolni szeretek... fogadjunk, tudom, hogy most mit gondolsz :) Fura az ízlésem, na.

Lehetséges egy olyan ok is a vasalásmentességen kívül, hogy tényleg most először próbáltam ezt a horgolásfajtát és ez egy olyan tevékenység, ami rutinnal egyre egyenletesebb lesz.

A könyv, ahol a mintát találtam, már megvan egy ideje, emlékszem még keresztben állt a kanapénk a nappaliban (az igen régen volt, még ősszel találtam ki, hogy átrendezem a kecót), mikor rátaláltam a virágmintás könyvre az interneten és egy percig sem vártam vele, hogy megvegyem. Azonnal láttam, hogy egy ilyen mű nem hiányozhat a polcról.


Ha szeretsz horgolni, akkor nagyon de nagyon melegen ajánlom, hogy beszerezd, mert igazi csodák vannak benne, minden virág mintával, nem utolsó sorban pedig könnyen értelmezhető mintával! Csoportosítja őket szín szerint is és különszedi a kezdőknek, haladóknak és gyakorlottaknak való mintákat.
A virágokon kívül találsz benne egy csomó levélfajtát, zöldség-gyümölcsöt meg katicabogarat, ilyesmit :)

Szóval ne hagyd ki, ha még nincs meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...