2012. május 21., hétfő

A Pöckök

Mármint az ékezetes betűk a gót ábécéhez, ha már ilyen különleges nyelvet beszélünk, mint a magyar.
Kicsit féltem, hogy tudok-e olyan ékezeteket rajzolni ilyen gyönyörűséges gótbetűkhöz, ami nem csapja nagyon agyon az összképet, de úgy gondolom, nem rontottam el a betűket.









No kérem, teljes az ábécé, mehet az irka-firka, ajándékba ájlávjús vagy neves gyöngyszövött táska és egyéb :)
Nem sorban vannak a betűk és nem is sorban terveztem őket, ezért csak harmadik nekifutásra sikerült kitölteni a létszámot, útközben el-elmaradt néhány betű, most úgy nézem, akárhogy is fürkészem, hogy megvan az összes.
Peyote technikával lehet a betűket elkészíteni, IDE kattintva meg is találod az útmutatást.

Végezetül rendhagyóan zenei ajánló következik.
Nem különösebben szoktam és ezután sem "fogok szokni" lemezlovaskodni vagy a muzikális hovatartozásaimat tukmálni. (csak néha :P) Most az ok: nagyon, de nagyon régen volt utoljára, hogy olyan dalt találtam, amit szó szerint rongyosra hallgattam volna. Ez most olyan :)
Kis finomság, szépítse meg a Te napod is



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...