2012. május 16., szerda

Peyote háromszöges kitérő

Ehe-ehe, azt hitted, a maradék gótikus betű jön, ugye?

Hát nem, mert arra gondoltam, hogy már öt gótbetűs bejegyzés után elfér egy kis változatosság, mielőtt belealszol a témába Te is meg én is és hoztam egy meglepetés peyote háromszöget.
Tényleg nem akarok elfogult lenni, de nekem nagyon tetszik és nem ám azért, mert én terveztem. Egyszerű de nagyszerű, egymást kiemelő színek és geometrikus minta.

Egy kis segédlet peyote háromszög készítéshez:

 http://bigyibogyo.blogspot.com/2012/01/peyote-haromszog-titok.html

Ez alapján el tudod készíteni akkor is, ha még sosem próbáltál hasonlót összehozni.
Vigyázz, négy szín van benne! Lilából három, zöldből pedig egy.


Más. Tegnap Picúrnak vacsinapja volt, és miközben trancsírozta a halacskákat nem túl választékos módszerrel, megfigyelés alá vettem, mert igencsak gyanús volt, hogy a lavór, amit teknősmenzának használunk, bizony kezd kicsi lenni. Fogtam egy szabócentit, lemértem a tekit és azt hittem, leülök. Mikor legutóbb mértem, 11 centis volt a páncél, most meg már 14! És ez nem volt ám olyan régen...
Óriás Picúr lesz belőle, még a végén átkeresztelhetjük Mr. Galapagos-nak...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...