2012. május 30., szerda

Nagyon furcsa medál

Mibe fogadunk, hogy nem láttál még ilyet.
Én se eddig...


Persze van története. Annyira ugyan nem izgalmas, mint mondjuk az E.T., viszont sok mindent megmagyaráz.
Kitaláltam - már néhány hónappal ezelőtt -, hogy színátmenetes hímzőcérnára fogok átlátszó gyöngyöt horgolni és örültem is magamnak, hogy mekkora ötleteim vannak, biztos milyen jól fog kinézni. Valahogy mégsem tetszett, mikor elkészült és emiatt elég nyűgös voltam - tudod, mennyi idő egy nyaklánc hosszúságú gyöngyhorgolást elkészíteni.
Nem nézett ki rosszul pedig, csak valahogy nem láttam benne semmit. És nem találtam a kiteljesedését segítő gyöngykupakot sem...
Jól be is vágtam a gyöngyös doboz mélyére, a beleölt idő miatt nemigen volt gusztusom lebontani, úgy gondoltam, várok vele, míg nem lesznek különböző érzelmi reakcióim, mikor meglátom.
Titkon reméltem azt is, hogy meglep az ötlet és tudok vele kezdeni valami értelmeset, ami esetleg jól is néz ki.

Utóbbi történt végül és biztos vagyok benne, hogy az okok közé sorolható a kései időpont is (éjfél után jócskán), bár arról lehet vitatkozni, hogy jól néz-e ki a végeredmény, mindenesetre nekem valamivel jobban tetszik, mint egyenesen.

Medál lett egyébként a kicsikéből, ha esetleg nem nyilvánvaló - ezen nem sértődöm meg :)
Most már el is lehet nevezni "óceán hullámai" medálnak, erre azért rásegít a lesből kukkoló tengeri csillag is.

No, ilyet is tudok :)


2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ,szerintem jó ötlet volt.Én nem is tudtam hogy ez a színátmenet a cérnának köszönhető:) Köszönöm a tippet, lopom ha nem baj?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...