2012. május 9., szerda

Hűsítő virág medál a forró nyárra

Avagy a kabosonok még mindig ragadnak...

Nem értem, már talán sose fognak megszáradni. Azóta háromszor néztem meg a tubust, hogy biztosan lakkal kentem-e le a kabikat. De tényleg lakkal kentem le. Remélem, a száradási idő egyenesen arányos a lakkozás tartósságával és minőségével, különben jaj lesz. Hogy kinek, azt még nem tudom.
Letakartam őket egy lavórral, hogy ne szálljon rájuk mindenféle macskaszőr és hasonlók, amik bejönnek a kiskertből. Ez a (egyébként egyetlen) hátránya annak, ha az ember földszintes, kertes lakásban lakik.
A lavór ellenére kapnak levegőt a száradáshoz, ugyanis illető lavór elrepedt, mikor akváriumtakarításkor beleejtettem Picúr egyik napozókövét.

Egy szó, mint száz: megint csak nem volt alkalmam lelakkozni a kabosonok másik felét, tehát ismét más kreatív elfoglaltságot kellett keresnem magamnak.

Kisvirág medál

Találtam egy mintát Anabelnél, pontosabban találtam többet is, csak ez virág jutott mára, kiütve minden más fűzési tervemet. Érdemes szétnézni, nagyon szép, sajátos stílusú mintákat fogsz találni. Olvasni nem fogsz túl sokat, kivéve persze, ha nagy alapossággal ismered a cirill betűket.

Picit átalakítottam a mintát, háromszínűek lettek a szirmok és finom hűvös hangulatot áraszt a végeredmény, jó lesz majd ránézni nyáron. Valószínűleg hosszú és nagy meleg lesz, van egy ilyen női megérzésem.








Páratlan peyote technikával megfűztem a virág középső részét, tehát ezt:




Ezután szépen hozzáfűzögettem/fogyasztottam a többi részeket. (Ha nem megy, a rózsaszín szavakra kattintva segítséget kapsz.)

Én megyek, megnézem a kabosonok állapotát - ma kb. századszor - Te pedig töltsd le az ajándék mintákat, ha eddig még nem tetted meg, mert már csak vasárnap éjfélig van rá lehetőség.

Túl vagyunk a hét első felén, már csak ugyanennyi idő kell, hogy hétvége legyen \o/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...