2012. május 10., csütörtök

Gótikus peyote ABC

Ne is kérdezd, még mindig száradnak a kabosonok...

No de nem baj, már kezdem feldolgozni a traumát, hogy egyhetes munka elkészítenem egy kabosont, inkább kitaláltam, hogy csinálok egy betűs sorozatot. Jaj bocsánat, egy hétbe a kabosonok fele kerül, a másik fele egy másik hét lesz. (Remélem hallották a kis lusták). De haladunk egyébként, már csak akkor tudom felemelni őket egy ujjal, ha kicsit ránehezkedek előtte.

Addig is arra gondoltam, hogy gótikus betűkből készítek gyöngy-ABC-t, mondjuk több részletben, mert picit időigényes összehozni egy betűt.
A tervek szerint lesz majd abc függőleges helyzetben peyote fűzéssel, mint a mai betűk lentebb, meg keresztben peyote, majd ezután tervezek egy abc-t gyöngyszövés verzióval is. Az ékezetes betűk később jönnek, mert ilyen betűképeket egyelőre nem találtam. De megoldom.

El is készült az első három, A, a B és a C betűk. Mára csak ennyi, mert el lettem csábítva egy finom hideg sörre fiatal szőlőhajtások közé :)




Egy sör nem sör, úgyhogy kettőt ittam és persze megoldottuk a világ összes problémáit is, ami egyébként csak és kizárólag fiatal szőlőhajtások között, hideg sörrel lehetséges :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper! Köszi! A D-nek nagyon örülök, azt meg kell fűzzem gyorsan, és nagyon várom a következőket (I, K, M) Olyan szép dolgaid vannak, nagyon szeretek ide járni! (Szívesen vittem volna a gyümölcskrémesemből abba szőlőlugasba!)

    VálaszTörlés
  2. Várjál, Irénke, ez C betű volt! Igaz, csak akkor lehet eldönteni, ha a két betűt együtt látja az embert, mert ezek a gót betűk nagyon cikornyásak.
    A krémes sütiket nagyon szeretem, főleg, ha házilag készülnek :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...