2012. február 6., hétfő

Peyote háromszög mintasablon

Bár csíkos volt, de bejöttek a számításaim, busz nem nagyon jár erre, betemetett minket a hó :)
Nagy örömömben különleges ajándékom van a számodra.

Szeretnél Te is peyote háromszög mintát tervezni? Akkor most itt van a lehetőség, mert csináltam egy saját, bigyibogyós háromszögtervező sablont.
Kerestem olyan programot, ami peyote háromszög tervezésére alkalmas, de nemigen találtam sehol. Nem tudom, mások hogy tervezik a háromszög mintáikat, én elég macerásan, használok hozzá paint-et meg fotóbizgeráló progit is a gyöngyminta tervezőmön kívül, forgatok-tükrözök-miegymás. Nem vagyok egy informatikai zseni, úgyhogy saját kútfőből, de igen kreatívan oldom meg a hasonló jellegű problémáimat :D aki ért hozzá, az meg csak fogja a fejét :)

Most viszont kitaláltam, hogy legyen egy színezhető sablonminta, mert miért is ne. Ez is úgy készült, hogy forgattam-tükröztem-miegymás, csak manuálisan, kinyomtattam a három darab háromszöget, szétnyirbáltam, ragasztottam, aztán scanneltem és ilyen lett végül, amilyen lett.

Arra sajnos nem alkalmas, hogy paint-es vagy más típusú festékvödörrel színezd rajta a kis gyöngyimitátorokat, viszont kinyomtatva színes ceruzával prímán színezhető :)

http://bigyibogyo.com/peyote_haromszog_sablon.pdf

A sablon a félkész honlapomra van feltöltve, mert halvány fogalmam sincs, hogy a bloggeres pdf beültető alkalmazás hogy működik és magára is hagytam, mielőtt nagyon felidegesített volna, úgyhogy most ezt így oldottam meg. Nem akartam még elárulni a honlap létezését, de végül is nem titok, csak még nincs rajta semmi.
Pontosabban most már van :)

Tessék nyugodtan rákkattogni a linkre, menthető, kinyomtatható, teljesen ingyenes.
Még egyszer:

http://bigyibogyo.com/peyote_haromszog_sablon.pdf

Jó szórakozást hozzá!


4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...