2011. december 21., szerda

Norvég minták nem csak karácsonyra

Újra divatba jött a norvég minta. Volt, hogy úgy ültem nemrég egy szegedi kajáldában, hogy csak lestem: körülöttem három leányzó is norvég mintás pulcsit viselt.
Persze eszembe jutott, hogy én is nagyon szeretem a norvég mintát :D
A sorba viszont nem akarok beállni, úgyhogy terveztem saját norvég mintát, nem pulcsira, se nem csizmaszárra vagy sálra, hanem karkötőre!
Na ilyet még nem láttam máshol, hogy ékszeren lenne a norvég minta, úgyhogy garantáltan egyedi lesz.
Ja, és nem utolsó sorban, illik a karácsonyi ünnepi hangulathoz is, de utána is bőven elfér egész tavaszig!
Szövésminta alapra terveztem őket, szám szerint kettőt, fogadjátok szeretettel :)


29 gyöngy széles a minta és 110 hosszú. Két színből áll.



A lentebbi, bonyolultabb gyöngyszövés minta pedig 25 gyöngy széles és 107 hosszú.
Ha szeretnéd tisztába tenni a szövőkereten való gyöngyszövéssel kapcsolatos ismereteidet, kattints ide.

Jó fűzögetést! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...