2011. november 20., vasárnap

Mikulás minta

Nem győzöm hangsúlyozni A gyöngyszövők bibliája című mű hasznosságát, ezúttal is szétnéztem benne, találok-e valami szépet és örömokozásra alkalmasat mikulásos témakörben. Kiválasztottam egy mikulást ábrázoló téglaszövés mintát (tudod, ez az a technika, amelyiknek a végeredménye úgy néz ki, mint a peyote technikáé, csak időigényesebb nem kicsit.)

Ez itt az:



Lehet persze ezt is peyote technikával készíteni, de szerintem a minta jellege inkább szövőkerettel való szövéshez illik. Jól mutathat mondjuk vászon, vagy valamilyen textilből készült ajándékcsomagoló anyagon, mikulászsákon, ez különlegessé tehet például egy egyszerűbb mikuláscsomagot is. Átalakítottam a mintát gyöngyszövés mintává, hogy ha esetleg inkább szőnéd, ne kelljen bogarászni, variálni, számolgatni.


És csináltam belőle egy kifejezetten peyote fűzéshez való mintát is :)


Jó gyöngyölést neked!

Legközelebb - a tervek szerint legalábbis - betűkkel és számokkal jövök, készülj lelkiekben :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...