2011. november 30., szerda

Karácsonyi csillagok és violinkulcs peyote karkötő minta

A változatosság kedvéért megint peyote mintát terveztem neked meg persze magamnak is. Szeretem a peyote mintákat, na :)
Kettőt is hoztam, az egyiket egyértelműen karácsonyi mintának szántam, mert karácsonyi hangulatú bordó-arany a színösszeállítás és kisebb-nagyobb, véletlenszerűen elhelyezkedő csillagokat ábrázol.


Van egy másik is, arra az esetre, ha a karácsony nálad nem üt ki mindent a nyeregből decemberben és azért gondolsz az év többi részére is. Meg persze ajándéknak is jó elkészítve és a jövőbeni boldog tulajdonos is tudja hordani a nagy ajándékozási hadjárat után is. Ráadásul a violinkulcs minta elég nagy népszerűségnek örvend, nem is lehet vele túlságosan mellényúlni, extrémebb színösszeállításban pedig kifejezetten egyedi.


Ennek a mintának elkészítettem a gyöngyszövés változatát is.


Arra érdemes odafigyelni, hogy ezek a minták - mint a többi saját mintám is - 30 gyöngyszem szélesek, ami elkészítve elég széles lesz, 11/0-s delica gyöngyöknél nagyobb méretű gyönggyel, vagy sima kásagyönggyel rettenetes széles lesz, az már nem nagyon alkalmas karkötőnek. Lesznek majd később keskenyebb mintáim is, egyelőre még leragadtam a 30-nál :)

Ha nem tiszta, hogy kell peyote mintát fűzni, katt ide, megmutatom.
A gyöngyszövés technikáját pedig itt tudod megnézni, gyöngyszövő keret kell hozzá. Ha nincs ilyened, tudsz készíteni, sőt többféle keretkészítési verzió is létezik. Van egy itt, itt és itt.
Ha nem akarsz gyöngyszövő keretet csinálni, meg venni sem, akkor itt meg tudod nézni, hogyan lehet gyöngyöt szőni keret nélkül. Ha így akarsz ajándékot készíteni, akkor gyorsan kezdd el, mert elég hosszadalmas.

Jó gyöngyölődést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...