2011. október 6., csütörtök

Gyöngyszövés minták

Úgy látom, sokan és egyre többen szeretnének a blogban szövésmintákat találni, ezért arra gondoltam, néhány peyote karkötő mintámat, amiket megtalálhattok a Saját Minták oldalon, átalakítok szövőkereten előállítható gyöngyszövés mintává. Néhány mintán azt látom, talán még jobban is érvényesül szövésmintaként, mint peyote mintaként.
Eddig tíz saját tervezésű peyote mintát tettem fel a blogba, ennek a felét, ötöt szerkesztettem át szövésmintává, de ha tetszik nektek az ötlet, akkor a többit is átalakítom, minél sokoldalúbban használhatók legyenek.
És akkor most jöjjenek a gyöngyszövés minták :)
Méreten, színeken nem változtattam.

1. almás szövésminta

 

2. japán szövésminta



3. karikás szövésminta


4. vörös és fekete szövésminta



5. virágszirmos szövésminta


Ezekhez is a japán delica gyöngyök használatát ajánlom leginkább.
Remélem, tetszenek a minták, ha igen, készülhet a következő adag :) Persze ezek is, mint minden saját tervezésű mintám, felkerülnek a Saját Minták nevű dobozba, hogy bármikor könnyen elő lehessen őket szedni.
Ja, és nem felejtettem ám el, hogy még lógok szövőkeret készítési módokkal és tesztekkel ;)
Jó szövögetést!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...