2011. október 11., kedd

Gyöngyhurka horgolása fotósorozattal, mintával

Először is naposabb napot kívánok (bár szeretem a rossz időt, de reggel nyolckor még esti sötétség volt nálunk, ami nem feltétlen termel D vitamint).
Egyelőre maradok még a gyöngyhorgolás témánál. Egyrészt azokhoz szól ez a bejegyzésem, akik még nem világosodtak meg arról, hogyan kell gyöngyhurkát horgolni, másrészről hoztam megint egy mintát, aminek akár nem kezdők is örülhetnek :)
Szóval. Nekem is van egy bejegyzésem arról, hogyan kell gyöngyhurkát horgolni, ezt ceruzával merényelt illusztrációkkal igyekszem bemutatni.
Ha esetleg ez alapján még nem volna teljesen tiszta a dolog, esetleg nem gyere be a rajztehetségem, vagy szeretnél több forrásból is informálódni, akkor megosztok veled egy nagyon jó kis fotósorozatot, amihez neten hozzá lehet férni, íme:

http://perlesauvage.blogspot.com/2008/01/bead-crochet-rope.html

Hatalmas, eltérő színű gyöngyöket használ a hölgyemény, vastag fonallal, lépésről lépésre bemutatva a technikát, szerintem nagyon világos és érthető. Angolul van a szöveg, de a képek magukért beszélnek.

A mai gyöngyhurka mintám pedig két színből áll, feketéből és fehérből. Szabadon választod persze a színeket, de szerintem vagy nagyon kontrasztos legyen - két ellentétes színből álljon - vagy egy színnek két árnyalatából.
Hatos köröket kell horgolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...